Sunday, August 16, 2009

Anwar dan tanah suci

Aku rasa pelik kenapa al juburui tak pernah ke tanah suci nak kata tak ada duit tipon saja Rahim Ghuose pemegang amanah SiAl Juburi , atau ada yang tak kena pada diri al juburi .Biasa nya kalau kita lepas dari sebarang musibah kita berniat ke Makkah buat Umrah tapi Si al juburi pergi ke German jumpa penyagak Soros ,dan dalam perjalanan balek singgah di Judah setau aku kita beribadat sama ada di Makkah Atau Madidah ,kepada pencacai Al juburi yg ada tolong jawab persoalan ini .Biasa nya orang macam Sial juburi kalau kemanamana publisiti mesti gempar habis .Mengikut kata atok aku orang jenis main jubur mana boleh jijak kaki ke tanah haram aku tak pasti nak kena tanya Nick Ajis kerana dia ni ulama putar alam tersohor Kalau tuan Parpu tahu tolong beri saya tau, apa hal pun Anwar memang pengkianat .

No comments: